26 września 2014

Rozwiązanie konkursu na Przepis z anegdotą

Kochani,
dziękuję Wam za udział!
Wszystko już wiem.



fot. ballarini.pl

Miałam oczywiście problem z tym, że nagród było za mało. Dzięki uprzejmości Dystrybutora firmy Ballarini poza zwycięzcą mamy więc dwie nagrody pocieszenia!

Tą, która ujęła mnie od początku, z której sceny miałam od razu przed oczami; mało tego - według której od razu przyrządziłam opisaną potrawę - była anegdota o gotowaniu córki z Tatą, pod nieobecność... Mamy :) A z anegdotą - przepis na Kotlety schabowe zapiekane pod beszamelem. W związku z powyższym nagroda główna, czyli patelnia pojedzie do Justyny B. Gratuluję!

Drugie miejsce zajęła bardzo romantyczna anegdota Dariusza R. i przepis na specyficzne gołąbki. Nagroda to 15% rabatu w sklepie Ballarini. Gratuluję ;)


Trzecie miejsce to potężna, rymowana (!) anegdota o pewnej nauce gotowania ;) i przepis na Makaron z łososiem. 10% rabatu w sklepie Ballarini to nagroda dla Anuli W. Gratuluję ;)

Do wszystkich się odezwę i dam znać, co dalej.

Sponsorowi dziękuję za nagrody;
a wszystkim Uczestnikom dziękuję za listy, za uśmiech i ..wzruszenia ;)

Podzielę się nimi niebawem!

1 komentarz:

  1. Dziękuję!! :) Zarówno ja, jak i tata, któremu się przed chwilą pochwaliłam wygrana przez telefon, jesteśmy dumni i zaszczyceni, że nasze wspomnienia są godne nagrody :)
    Mail już wysłany, pozostało czekać na przesyłkę i zorganizować kolejne wspólne gotowanie z Tatą! Musi się udać, choć dzieli nas wiele kilometrów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...